home Automobiliai, Prekės ir paslaugos Automobilių diagnostikos įranga – kai primityvūs remonto būdai neveikia

Automobilių diagnostikos įranga – kai primityvūs remonto būdai neveikia

diagnostikos irangaJūsų bičiulis neseniai pasigyrė įsigijęs naujesnę mašiną, o štai dabar skundžiasi jos „sunegalavimu“? Jūs, kaip neblogai mechanikos srityje susigaudantis žmogus, pasisiūlote padėti. Pasiruošiate raktų komplektą ir laukiate draugo vizito. Šis atvažiuoja, atidaro variklio dangtį… Ir tada suvokiate, kad surūdijęs veržliaraktis čia nepadės… Variklis paslėptas po plastikiniu gaubtu. Ir apskritai vaizdas kitoks nei dvidešimties metų senumo mašinoje. Tuomet aplanko supratimas, kad įrankis numeris vienas turėtų būti automobilių diagnostikos įranga.

Automobiliai kito, kinta ir kis. Jei kažkada hibridinės sistemos atrodė kaip fantastinio filmo siužetas, tai dabar po truputį kalbama apie autonomines mašinas. Jei seniau oro pagalvės atrodė kaip modernumo ypatybė, tai dabar ne viena nauja mašina siūloma su įvairiausiomis sistemomis, besistengiančiomis apsaugoti vairuotoją nuo klaidų. Atsakingo vairavimo reikšmė nemažėja, tačiau pačios transporto priemonės tampa gerokai komplikuotesnės. Keičiasi ne tik kėbulo formos (kas anksčiau būtų galėjęs pamanyti, jog visureigio ir kupė sąveika gali sulaukti daugybės užsakymų). Metamorfozė pastebima ir variklių srityje. Automobilių diagnostikos įranga atskleidžia, kas pasidarė mašinai ir ko imtis, kad ji važiuotų taip, kaip turi. Ir ši funkcija atliekama tiek tai mašinai, kurią į priekį gena 1 litro motoras, tiek tai, kurios jėgainė tris kartus didesnė. Tačiau išryškėja kita tendencija…

Ir toji tendencija vadinama darbo tūrio mažinimu. Atrodo įprasta, kad 15 ar 20 metų senumo automobilio 2 litrų variklis pasiekia 85 ar 92 kW? Šių laikų įprastumu tampa tokia pati galia iš 1 litro motoro. Suprantama, bent jau kol kas išlieka ir didesni varikliai, tačiau nemaža dalis jų įgauna tokių pagalbininkų kaip turbinos ar turbokompresoriai, kas leidžia padidinti galią nedidinant darbinio tūrio. Viską reikia suderinti su ekologijos normomis ir pateikti vartotojui automobilį, kuris nevartoja degalų kibirais. Taigi, varikliai tampa sudėtingesni. Dėl to ir automobilių diagnostikos įrangos darbas nemenksta. Netgi atvirkščiai – diagnostiniai prietaisai tik populiarėja.

Kai primityvius sprendimus keičia modernesni, nebeveikia ir senieji remonto metodai. Automobilių diagnostikos įranga tuomet atsiskleidžia visa savo reikšme.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *