Nors pareigybės neskirstomos į svarbiausias ir mažiau svarbias, tačiau galima išskirti sąrašą darbuotojų, be kurių bet kurios įmonės veikla taptų labai sudėtinga. Šiame sąraše vieną iš pirmųjų vietų užima administratoriai. Šie darbuotojai sutinkami įvairiausia veikla užsiimančiose įstaigose, pradedant sveikatos priežiūra ir baigiant aptarnavimo sritimi. Pasvarstykime, kodėl ofisui ar įstaigai taip svarbu turėti administratorę.
- Palengvinamas darbas kitiems darbuotojams
Administratoriaus atliekamų užduočių spektras gali būti pakankamai platus. Pirmiausia, tai pagalba įmonės vadovui. Akivaizdu, kad administratoriui planuojant vadovo dienotvarkę, paruošiant reikalingus dokumentus ir vykdant kitas užduotis, vadovui darbas tampa lengvesnis ir sklandesnis. Administratoriui taip pat gali būti pavesta spausdinti dokumentus, susisteminti duomenis ir taip supaprastinti darbą buhalteriui ar apskaitininkui.
- Profesionaliai aptarnaujami klientai
Kvalifikuotas administratorius visuomet profesionaliai bendraus ir aptarnaus klientus. O tai svarbu kiekvienoje įmonėje. Ypač administratoriaus pareigos svarbios paslaugas teikiančiose ir betarpiškai klientus aptarnaujančiose srityse, pavyzdžiui, apgyvendinimo sektoriuje (viešbučiuose). Niekas tikriausiai nepaneigs, kad atėjus į viešbutį malonu bendrauti su profesionalia ir savo darbą išmanančia administratore.
- Išvengiama įvairių klaidų
Kai įmonė neturi administratoriaus, pasitaiko tokių atvejų, kai laiku neparuošiamos ataskaitos ar dėl kvalifikacijos stokos darbuotojai pateikia klientams neteisingą informaciją. Kai organizacinio, informacinio ir kito pobūdžio užduotys priskiriamos administratoriui, tokių klaidų išvengiama.
- Užtikrinamas sklandesnis kitų darbuotojų darbas
Dažnai administratorius atlieka ir kitų darbuotojų priežiūros ir koordinavimo funkciją. Pareigų atlikimo patikrinimas, darbuotojų informavimas apie susirinkimus, komunikacijos tarp įmonės padalinių organizavimas užtikrina sklandžią visos įmonės veiklą. Tokioje įmonėje išvengiama nesklandumų, kai dėl komunikacijos stokos darbuotojai laiku negauna informacijos apie užduočių atlikimo poreikį ar organizuojamą susirinkimą.
Administratorių galima drąsiai vadinti įmonės pamatų dalimi, kuria paremtas visų darbuotojų sklandus darbas įmonėje.