home Prekės ir paslaugos, Sveikata, grožis Tam, kad sveika mityba taptų jūsų gyvenimo dalimi

Tam, kad sveika mityba taptų jūsų gyvenimo dalimi

sveiki produktaiDaugeliui žmonių, kurie nėra pratę propaguoti sveikos gyvensenos, yra pakankamai sudėtinga nustatyti, kurie maisto produktai yra sveiki, o kurių būtų geriau atsisakyti. Juolab, kad kai kurie produktai tuo pačiu metu gali būti tiek sveiki, tiek ir žalingi. Todėl puikiai suprantama, kad kai kurių vartotojų galvose kyla didelė sumaištis, kurią reikėtų išspręsti.

  • Visų pirma reikia atminti, kad dažniausiai visa tai, kas yra pagaminama labai greitai, o gamybos procese naudojami pusgaminiai, įvairūs riebūs padažai ir pernelyg sūrūs ar saldūs produktai – yra nesveika. Trumpiau tariant tokių maisto produktų reikėtų atsisakyti. Tuo tarpu sveiki produktai nepasižymi labai dideliu kaloringumu, sūrumu ar saldumu.
  • Galbūt spėjote pastebėti, kad nemaža dalis žmonių kasdien valgo tik 1-3 kartus, manydami, kad tai yra įprasta ir normalu. Tačiau mitybos specialistai rekomenduojama per dieną valgyti bent 5-6 kartus. Žinoma, turbūt dabar galvojate, kad valgydami tiek daug kartų labai greitai sustorėsite, tačiau šiuo atveju nekalbame apie didžiules kaloringo maisto porcijas.
  • Būtent todėl labai svarbu, kad maisto porcijos būtų normuojamos. Atsižvelkite į konkrečių patiekalų kalorijų skaičių ir paskirstykite juos taip, kad dienos bėgyje jūsų organizmas gautų reikiamą kalorijų kiekį. Be to, jei vartojamą maistą išskaidysite į penkis ar šešis valgymus, nesijausite tokie alkani, todėl suvalgysite mažiau.
  • Dar svarbiau, kad kasdien pasirūpintumėte tinkamu baltymų, angliavandenių ir riebalų balansu. Turbūt žinote, kad tuo atveju, jei jūsų mitybos racione bus kur kas daugiau riebalų ir angliavandenių, papildomo svorio priaugsite pakankamai greitai. Tuo tarpu, jei didesnę jūsų mitybos dalį sudarys baltymai, šiek tiek mažesnis kiekis angliavandenių ir ribotas kiekis, galėsite išvengti nepageidaujamų papildomų kilogramų prieaugio.
  • Be abejo, sveika mityba negali būti atsiejama nuo fizinio aktyvumo. Tai reiškia, kad jei kasdien iš sveikų maisto produktų jūs gausite pakankamą kiekį kaloriją (atsižvelgiant į jūsų svorį, amžių, lytį, sveikatos būklę ir kt.), tačiau negausite pakankamo fizinio aktyvumo – kils rizika priaugti nereikalingo svorio. Tačiau jei neapleisite sporto, galėsite visuomet džiaugtis savo kūno linijomis.